sunnuntai 12. joulukuuta 2010

Top 15-11

15. Islands (121/3.)

Ehdin keväällä jo ostaa lipunkin Suomen-keikalle, joka sitten peruttiin hyvin pian. Mutta ei se mittää, johan nää nähtiinkin, plus keksin tilalle jotain paljon parempaa (ks. #1), eli loppu hyvin, kaikki hyvin. Uutta Vapours-levyä ei kuitenkaan ole ihan kamalasti tullut kuunneltua. Ehkä mä alan kohta uskoa, että yksisarviset on kuolleet.




14. Calexico (132)


Hetken jo meinasin väittää, että kun näähän soitti Ruirsockissa, mutta se olikin vuonna 2009. Ehkä mulla on joku tarve päästä Arizonaan ajamaan Cadillacilla. Mmh, Coronaa... tai sitten Calexicon musassa on se kiero iskelmällinen vivahde, mikä kutittaa mua korvan takaa.




13. Arcade Fire (134)

No nää nyt ainakin soitti Suomessa tänä kesänä. Se oli hieno ja aurinkoinen päivä. Hieno, joskin pitkä, on myös uusi levy. Edellinen ei ihan uponnut, mutta uskoni on palannut.




12. Kent (143/16.)

Toinen oho. Mutta Kentiltähän tuli taas uusi levy. Olen tainnut kuunnella sitä salaa, vaikka tämä rakkaustarina taitaakin nyt olla ohi. Du & Jag Döden jäänee viimeiseksi Kentin levyksi, josta jaksoin innostua. Meidän suhteen paras hetki oli silti ehkä VinterNoll2, ja sellaisena haluan Kentin muistaa.




11. Hot Chip (145/10.)

Sitä mä en kyllä osaa sanoa, että miksi en ole ostanut Hot Chipin uusinta levyä omakseni. Hieno video.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti